Menu
Najczęściej kupowane
Dywany Agnella
Dywany Dywilan
Dywany Papilio
Dywany Cars
Chodniki podgumowane
Chodniki welniane
Chodniki Agnella
Wykladzina Superstar
Wykladzina Expomat
Wykladzina druk
Dywany Shaggy
Nakladki na schody
Dywany na wymiar
Makaty
Sztuczna trawa
Najnowsze kolekcje
Harmony
Gabbeh 100% welna
Contempo
Figaro
Agnella Diuna
Soft 3D
Focus
Ultra Shaggy
Uno Evidence
Intens Muse
Dywilan Polonia
Agnella Isfahan
Agnella Duo
Agnella Funky
Agnella Jazzy
Agnella Standard
Lalee Style
Lalee Monaco
Lalee Supreme
Lalee Velvet
wysyłamy do krajów UE   Paczki do krajów UE
zamknij
Wyniki wyszukiwania:
Wyświetlono 12 z 33 znalezionych produktów | strona: /
Wyniki podzielone na kategorie
zamknij
Brak wyników :-(
Przepraszamy ale dla wyszukiwanego wyrażenia nie ma żadnych wyników.
Koszyk jest pusty
gwarancja 2 lata
największe stany magazynowe w Polsce
darmowa infolinia
800 809 903
+48 531 814 409
darmowe próbki

Zwrot i wymiana

Gwarancja
Każdy towar z katalogu Sklepu Internetowego Fortero.pl jest roczną gwarancją (wyjątek gdy na karcie przedmiotu napisane jest inaczej). Gwarantowana jest jakość wyrobu, jego trwałość i cechy użytkowe. Gwarancja dotyczy zjawisk, wad i usterek mających wpływ na klasyfikację jakościową dywanu oraz uszkodzeń powstałych podczas transportu towaru pod wskazany adres. Zasady udzielanej gwarancji regulują odpowiednie przepisy polskiego prawa. Oprócz prawa gwarancji, zgodnie z polskim ustawodawstwem przysługują Państwu prawa wynikające z tytułu rękojmi za wady fizyczne.


Procedura Reklamacyjna
  • w przypadku wad jakościowych
  • wyjątkiem od tej reguły są uszkodzenia powstałe w trakcie transportu, które powinny być zgłaszane kurierowi, w takim przypadku należy spisać formularz uszkodzenia z kurierem przy odbiorze.
  • towar prosimy odsyłać z powrotem do nas jedynie przy pomocy firmy kurierskiej (po wcześniejszym ustaleniu)
  • nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem
  • koszty związane z odesłaniem do nas towaru podlegającego reklamacji zostaną zwrócone natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji tylko w przypadku pozytywnego rozpatrzenia procedury reklamacyjnej
  • w wyniku przyjęcia reklamacji usuniemy wadę, wymienimy produkt na pełnowartościowy lub zwrócimy pieniądze.


Zakres ochrony konsumentów przy zakupach przez Internet określają dokumenty
- Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 2000/31/EC z dnia 8 czerwca 2000 roku o niektórych aspektach prawnych usług społeczeństwa informacyjnego (Dyrektywa o handlu elektronicznym)(OJ 2000, No L 178, 1.)

- Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 97/7/WE z dnia 20 maja 1997 dotycząca ochrony konsumentów w umowach zawieranych na odległość (OJ 1997, L 144, 19.).

- Dyrektywom tym odpowiadają następujące przepisy krajowe:

- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.)

- Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz.271 z późn. zm.),

- Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego

- Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).


USTAWA
z dnia 2 marca 2000 r.
o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności
za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

(Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)

Art. 10.

1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia.

2. W razie braku potwierdzenia informacji, o których mowa w art. 9 ust. 1, termin, w którym konsument może odstąpić od umowy, wynosi trzy miesiące i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. Jeżeli jednak konsument po rozpoczęciu biegu tego terminu otrzyma potwierdzenie, termin ulega skróceniu do dziesięciu dni od tej daty.

3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,

2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,

3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,

4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu

5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,

6) dostarczania prasy,

7) usług w zakresie gier losowych i zakładów wzajemnych.


Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki. Aby uzyskać więcej informacji na temat celu używania cookies i możliwości zmiany ustawień dotyczących cookies przejdź do polityki cookies.